We Are Influencers – Episod 56 – Nicole Falciani

Nicole Falciani

Nicole Falciani tjatade sig till att få börja blogga som 10-åring och sedan hon var 15 har hon mer eller mindre jobbat heltid med bloggen – och tjänat pengar därefter. Hon kör blogg och YouTube och har över 370 000 följare på Instagram. Inte nog med det, ganska nyligen lanserade hon även blogazinet Smack Mag, en blandning av ett magasin och en bloggportal, som hon beskriver som början på sitt imperium.

När vi spelade in den här intervjun i oktober i höstas pratade vi bland annat om att hamna i offentligheten som väldigt ung, om Nicoles depression, hennes planer att ta över världen och hennes bästa tips för framgång i sociala medier.

Du kan även lyssna på avsnittet via iTunes, acast, eller din favoritapp för poddar. Lämna gärna en recension om du tycker om avsnittet!

Avsnitt: 56 | Längd: 56:10 min | Storlek: 80,9 mb

Linda Hörnfeldt

VD & grundare av Influencers of Sweden. Bloggveteran sedan 2001. Bloggar nu på lalinda.se.

3 Comments
  1. Jag har en fråga, eftersom ni pratar om reklam!
    Jag har 4000 följare på Instagram, och har precis blivit intressant för företagen. Flera företag skriver och frågar om vi ska göra ett samarbete, jag får produkter utav dom i utbyte mot att jag instagrammar om produkten..
    så min fråga är nu, måste man märka ut att det är samarbete när man inte får betalt ?
    Vore så tacksam för svar!
    Med vänlig hälsning, Jonna

    1. Hej Jonna! Ja, om du får produkter i utbyte mot exponering så måste du annonsmärke. Du måste även skatta för värdet av produkten eftersom det är betalning för ditt arbete.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>