We Are Influencers är ett samarbete mellan Influencers of Sweden och La Linda.
Foto: Angelica Hvass
Med sin tydliga nisch och sin engagerade målgrupp är Alejandra Cerda är ett perfekt exempel på en micro-influencer. Hon är inte rädd för att stå för sina åsikter och driver sina kanaler under namnet Jandi heart eco och skriver främst om hållbarhet och minimalism.
I det här avsnittet pratar vi om att ha starka åsikter, att våga vara specifik i sitt budskap och det ståhej som uppstod när Alejandra och hennes businesspartner Maria de la Croix lanserade sin PR-byrå Mad Luck.
Länkar
- Jandi heart eco
- Alejandra på Instagram
- Mad Luck
- Mad Luck på Facebook
- Secret launch of secret sorcery
Highlights
12:22 Man kan inte vara konflikträdd och samtidigt vara öppen och ha starka åsikter
19:55 Varifrån kommer Alejandras samhällsengagemang
24:20 Det går inte att nå alla
28:06 Bara för att man har starka åsikter betyder det inte att man kan bete sig illa mot andra
30:10 Lanseringen av sin byrå Mad luck
48:00 Hitta din målgrupp och samtala med dem
Avsnitt: 90 | Längd: 52:11 min